Ny vecka, ny dag

 
Hej alla glada,
 
Tisdag idag och en ny vecka är igång. Vi började en ny kurs igår och dessvärre verkar den vara lika seg och tråkig som den föregående. Jag hoppas (jättemycket!) att jag klarar tentan som jag skrev i fredags, för jag vill verkligen slippa den kursen. Så håll tummarna i ca 14 dagar, haha.
Kursen som startade igår heter "arbete, socialpolitik och försörjning", och jag tror kursen är väldigt nyttig och innehållet är viktigt, men bara ordet politik får mig att rysa. Socialpolitik har visserligen en annan innebörd än just "vanlig" politik men ändå, nåja, jag ska inte klaga, jag får se vad kursen erbjuder helt enkelt.
 
Förresten, Jonas handled är bruten. Det var värre än vad vi trodde. Efter x antal timmar, först i Landskrona och sen i Lund så fick Jonas tillslut gipset på plats och vi kunde åka hem. Lille stackaren, fyra veckor med gips på handleden. Vilken tur han har mig :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback