En uppdatering?

Ohoj!

Helgen har varit helt fantastiskt. I fredags blev det en god middag tillsammans med fina vänner och i lördags firade jag och Jonas vår årsdag i Helsingborg. Middag på Oasen följt av bio. Mhm det var längesen jag åt så mycket men attans vad gott det är. Man sitter och pratar, äter, dricker gott och bara myser. Filmen, berättelsen om Pi, får helt klart godkänt av mig, Jonas tyckte den var sådär men den är helt klart sevärd!
Söndagen som var vår riktiga årsdag började med en smaskig sconesfrukost följt av mys och slapp här hemma. Vi tog det lugnt, städade, lagade mat och hade det bra.

Idag var det minst sagt tillbaka till verkligheten då det stod seminarie på schemat. 05.50 ringde klockan och en stund senare var jag på väg mot Malmö. Dagen gick bra men tröttheten har kommit ifatt nu, så nu tänkte jag hoppa ner i loppelådan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback