Gott nytt år!

Godmorgon tänkte jag skriva men riktigt så är inte fallet. Jag ligger dock kvar i sängen, dricker coca cola och äter choklad... haha. Gårdagen var jättetrevlig och det innefattar hela dagen. Vi började tidigt med lite tävlingar tillsammans, spökboll, stafett och trampet. Killarna mot tjejerna, där vi tjejer fick se oss besegrade men vad gör det,, det är lika kul ändå, fast ok, det hade varit ÄNNU roligare om vi vunnit såklart. Därefter åkte vi hem, vilade och åt lite mat innan vi skulle träffas igen.

Väl hos Anna så hjälptes vi åt att fixa det sista med maten, drack fördrink och bara tog det lugnt. Maten var helt fantastisk och det var längesen jag åt så god mat(tack Adam!!).
Nä dagen och kvällen var super, fint sällskap, sånger, shorts, drinkar, champagne, pussar, kramar, charader och fina vänner! Tack alla inblandade :)

Nu blir det någon timme till i ryggläge innan jag tänkte ta tag i mig själv och slänga ihop lite mat till oss här hemma.
Bilder dyker upp här efter hand, har bara från mobilen än så länge, men där finns en hel del bilder på systemkameran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback