Fredag!

Redan fredag!
Jag har visserligen haft det rätt skönt de sista dagarna men det är ändå lite speciellt med fredag och helg. Tänkte ändå ta tag i plugget idag, jag är uppe i tid så jag ska försöka ägna några timmar åt plugg, men först äggröra och kaffe, mhm!
Igår var Olle, Sofie och lilla Novalie här på middag. jag bjöd på hemmagjord gulasch med gräddfil, och bröd med ost och smör sidan om. Jag hade aldrig gjort gulasch men jag lyckades! den fick helt klart godkänt av alla, så jag är nöjd, jag får tacka svärmor för receptet! :) Det var lättare än vad jag trodde det skulle vara men det är ju bara ett plus, enkelt och så gott!!
 
Helgen i övrigt blir lugn, vi ska på bio ikväll, sista Johan Falk - kodnamn Lisa, står på schemat, hoppas den är bra!! Har läst några recensioner och den verkar minst sagt lovande. 
Nu ska jag återgå till min frukost! Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback