Imorgon, imorgon, imorgon

Det har inte varit mycket till aktivitet här men jag är dränkt i powerpoints, kursböcker, lagboken och nya sociallagarna. Under de tre senaste dagarna har jag varit utanför lägenheten ungefär 8 timmar, ja nästan alltså.. Helt sjukt men hur som helst. Anledningen till mitt råplugg är ju givetvis juridiktentan som äger rum på tisdag men också för att vara hyfsat klar med inläsningen innan helgen, vet ni varför? Jo! Det ska jag berätta. Imorgon åker nämligen jag och Jonas till Göteborg och det ska bli helt fantastiskt. Övernattning, jul på Liseberg, god middag och hotellfrukost, hallelujah! Jag ser det som en utmärkt strategi att hinna reflektera och repetera inför tentan rent mentalt, sen kör jag en sista repetition på måndag. Det låter helt perfekt i mina öron. Åh helgen alltså, jag längtar! 

Just det! Ikväll bjuder Jessica hem på tjejmiddag för att fira hennes födelsedag, Woho! God mat, lite vin och vänner sådär en fredag slår aldrig fel. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback