Bland spöken och andra monster



Goddag eller kanske godkväll?
Hur som helst, välj vilket som passar bäst. Här sitter jag i soffan och inspektera vad Jonas packar ner i sin väska. Han och fyra andra grabbar sticker nämligen ner till Tyskland imorgon för att spendera helgen där och se fotboll, Dortmund - Stuttgart. Så nu väntar en helg utan min andra halva men det är helt ok, att sakna varandra är mysigt!! Och dessutom ska vi åka till *trumvirvel* ULLARED på lördag. Ja ja ja jag vet, det har vari löning, det är höstlov och det är en lördag, men det skiter vi i. Vi tar allt som det kommer och går i vår egen takt så löser det sig nog. Vi är fem tjejer som åker upp i två bilar och jag hoppas på fynd. Har eb lista att gå på med lite julklappar och annat nödvändigt men jag ska verkligen försöka vara förnuftig och tänka vettiga tankar när jag står där i ullaredsvärlden och plötsligt börjar tycka att allt verkar vara så jäkla billigt, den behöver jag, såna behöver jag etc etc. Fokus på det nödvändiga helt enkelt! 

Nu ska vi köra lite ärende i vår nya bil. Nääää vi har inte köpt ny (önsketänkande) men killarna har hyrt en Volvo inför resan imorgon och nu tänkte vi cruisa lite, man måste ju passa på när man har chansen. Sen tar vi nog oss ner i stan och går en sväng på spökaftonen som äger rum ikväll, kanske springer in i ett spöke eller två. Buuuuuuu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback