Jag erkänner

Jonas brukar klaga på att jag köper nya blommor lite för ofta. Anledningen till varför är oftast olika, ibland vill man ha färg och blommor som passar just för säsongen, ibland vill man ha gröna osv men Jonas menar att jag köper nya hela tiden eftersom våra blommor ständigt dör, MEN så är inte fallet. De vi har i köket har hängt med i fem år, likaså garderobsblomman och yukkapalmen men hur som helst. Nu tänkte jag vara ärlig. Den här gången dog faktiskt blomman, den totalt kollapsade och jag erkänner det. Nu är den dock utbytt (och därmed har jag alltså köpt en ny). Skillnad?




Kommentarer
Postat av: Li

Det är samma visa hemma hos oss. :) Jättefint! :)

Svar: Ja och jag är helt på din sida angående blommor!
Johanna

Postat av: Johanna

Så fint det blev, men det visste du ju redan :) var det den som kostade 89 ? eller kanske 49 , 119 eller 199 ?

Svar: Näääää 119:-?!? Hahaha du är för rolig.
Johanna

2013-10-11 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback