nöjd!

Ikväll är det en nöjd Johanna som sitter på jobb. Skulle kunna vara bitter över att jag jobbar natt en lördag, men det är jag inte. Jag har haft en fin och alldeles perfekt mysig dag tillsammans med Jonas. Det blev först en härlig och efterlängtad sovmorgon, följt av frukost innan vi styrde bilen mot Väla och dagens aktivitet, shopping!
Min "behöver-lista" var lång och det var på tiden att ta tag i några av sakerna. Och det blev en hel del! Woop woop. Regnjacka/vindjacka samt regnbyxor, svarta pumps, nya träningskor (kär i dem!) och jeans. Åh jag är så nöjd. Kläder som alltid fungerar och som är genomtänkta, det gör mig ännu mer nöjd. Det kvarstår en del på listan, så som blusar, mössa, vantar, underkläder osv, men man får börja någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback