Okej.. en sak

Har ni varit utomhus idag? Om inte, stanna inne. Det blåser rent åt helvete för mycket och jag hade bara velat stanna inne och tända ljus, krypa upp i soffan och bara vara. Visst, det är möjligt med tanke på att jag endast har skola på schemat och som Jonas säger "man går ju knappt i skolan, du är ledig hela tiden och kan bestämma själv" så jovisst, jag kan egentligen välja att stanna hemma och bara vara MEN det ska jag inte. Jag är en duktig flicka som just i skrivande stund sitter och smaskar på en knäckemacka, dricker kaffe och ska alldeles strax bege sig mot stationen. En kort föreläsning idag, en timme och 45 minuter...hm, känns ju väldigt onödigt...kanske ska stanna hemma? NÄ! Jag ska åka. Ha en trevlig måndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback