Tom i knoppen

eller säger man "tom i bollen"? Nåja.
Jag är helt slut i huvudet (ännu ett uttryck) efter dagen i skolan. Vi hade opponering av våra uppsatser. Uppsatserna är långt från klara men tydligen ska vi ha opponering varje vecka på det material som är inlämnat och färdigt. Jag tycker det känns rätt onödigt, men min åsikt i fallet är nog inte värt mycket. Det blev med andra ord en lång dag, med mycket ändringar i vårt arbete och nya frågeställningar att besvara, nya personer att kontakta och så vidare men samtidigt känns det äntligen som vi är helt rätt på det. Lite konstruktiv kritik och nya ideer var det som behövdes och fast det var en påfrestande dag så blev det en nytändning i arbetet.
Jag kom hem för en stund sen, har hunnit äta två smarriga knäckemackor och alldeles strax sticker jag iväg på ett pass, för att rensa huvudet och sen vara redo för läsning och skrivande under kvällen. Och just det, BoIS spelar ikväll också... den kanske jag ska titta på också. Jag köpte en "gratismånad" för att kunna se deras första bortamatch och såklart har jag glömt säga upp abonnemanget så nu har jag betalt för en ny månad och då kan jag lika bra utnyttja det. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback