Träningsvärk deluxe


Puh!
Tur man har mobilen och slipper gå för att hämta datorn när man har sån här träningsvärk. Fast jag har precis kommit hem från en kvällspromenad, allt för att försöka röra igång kroppen igen och få träningsvärken att släppa. Vad har jag då gjort för att få förtjäna detta? 
Jag gav 10000% på Härslövs gåsaboll i lördags såklart. Ger jag mig in i något så ska till vara till 100% och så blev det alltså, min insats resulterade i två mål (egentligen tre..men enligt domaren så "var tiden ute"..pttf!!) och en fjärdeplats för laget jag var med i. Det var en väldigt lyckad och trevlig dag som avslutade med middag, lite drinkar och dans tillsammans med härliga vänner! 

Idag är det måndag och kvällen blir lugnt. Ska slänga ihop en enkel middag och sen blir det soffhäng med Jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback