Nervöst

Sådär ja..två korta dagar i skolan är avklarade och imorgon är det alltså dags för praktiken. Jag är nervös, spänd, glad, rädd, förväntansfull och ja..typ allt på en gång. Fast mest så tycker jag att det ska bli kul och spännande men att vara nervös hör till. 08.00 imorgon är det alltså dags, håll tummarna!

Ikväll blir det en lugn kväll, egentligen skulle vi träffa Olle, Sofie, Novalie och lilla Nelia som kom till världen i fredagsnatt men eftersom jag har ont i halsen och är förkyld så får jag snällt vänta... Typiskt! Inte varit förkyld på jättelänge men när jag ska gosa med bebis så kommer det smygande. Förhoppningsvis är jag bättre på torsdag, så att vi kan ses då istället. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon och krya på dig. Kram Annika

Svar: Tack snälla! Mår bättre :) typiskt när jag kommit igång med Friskis igen.
Johanna

2014-09-02 @ 19:05:20
Postat av: Li

Heja heja! Kommer bli super! Nervositeten hör till men släpper direkt ska du se. Kick ass! :)

Svar: Det gjorde den, spännande! :)
Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback