2016 knackar på dörren

Snart tackar 2015 för sig och året har bjudit på en hel del händelser och annat skoj. Jag tänker inte rabbla upp saker men jag känner en känsla att året har varit bra. Det har varit en hel del plugg och jobb som tagit upp mycket tid men allting har liksom rullat på bra. 

Nu är det bara fyra dagar kvar av 2015 och sen väntar 2016, året då jag tar examen och titulerar mig socionom och samtidigt inleder min jobbkarriär. Det känns lite övermäktigt men jag är så redo, men först väntar ett härligt nyårsfirande med fina vänner 😊

Jag är med andra ord väldigt redo för 2016 och allt som det kommande året kommer erbjuda, det kommer bli grymt!
Om 17 dagar är det examenshögtid och om 18 dagar slår jag till med fest, wiho! 🎈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback