Några dagar i Berlin

Hallo, som man säger i Tyskland. 

Jag befinner mig på Schönefeld flygplats utanför Berlin och jag har spenderat de senaste timmarna just här. Liziz flyg gick redan 11.00, så jag har varit här i snart...tre och en halv timme och än kvarstår två timmar..mindre kul. Nåja. Jag har P3 dokumentär och en bok med mig så jag klarar mig, sen är det faktiskt rätt kul att kolla på folk, det är härligt att folk är så olika!

Vi har haft tre intensiva men vra dagar i Berlin och jag är utan tvekan nöjd med vår vistelse. Stasimuseum, koncentrationsläger, Berlinmuren, Checkpoint Charlie och julmarknader är bara några av alla de saker vi hunnit göra. Bjuder på lite bilder, var så goda 😊










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback