Tre dagar kvar

Jisses, tiden springer iväg!
Vet ni, jag har bara tre (!) dagar kvar på min praktik. Det känns jättemärkligt. Den 3:e september stod jag nere i receptionen, väntade på att bli hämtad av mina handledare och sätta igång med praktikterminen. Idag är det fyra månader sedan...förstår ni? Jag förstår inte det. Fast när jag tänker tillbaka, vilken fantastisk och lärorik period. Jag kommer vara evigt tacksam för all kunskap och erfarenhet jag fått under tiden och nu är det ju faktiskt så att jag kommer få fortsätta utöva min kunskap och hålla den i trim, timanställning it is! :) 
 
Mina handledare överraskade mig med fika och fina ord innan jag traskade hem för dagen. Ska jag kanske nämna att jag gick hem med ett STORT leende på läpparna efter att ha hört deras ord.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är bäst <3

Svar: Och du är fantastisk 💕
Johanna

2015-01-14 @ 16:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback