Veckoslut

Jag ignorerar det som hände igår och tar nya tag under helgen. Kort och gott, vi blev inte godkända och ska komplettera vår uppsats. Det suger, jag är något bitter och kan inte riktigt släppa tanken på att jag verkligen tror vi hade blivit godkända med en annan examinator men hur som helst, nåja nya tag som sagt. 

Det är fredag, jag har jobbat, spenderat lunchen tillsammans med Kajsa och har i princip varit utomhus hela dagen och det har varit fantastiskt. På vägen hem cyklade jag jämte alla studenter och vilken känsla, så mycket glädje och vilken fantastisk dag studentdagen är, på alla sätt och vis. Åtta år har gått sedan jag tog studenten och det känns okej, ingen noja, ingen ångest. Jag njuter av livet till fullo och dessa åren efter studenten har varit lärorika och fyllda med massa kul (och mindre kul) saker och jag lever i nuet och njuter hela tiden. Livet är bra fantastiskt. Nu blev det djupt och filosofiskt men svårare än så är det inte egentligen, ta vara på dagarna och det gör det bästa 😊 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback