Äntligen fredag

Den här veckan har varit upp och ner, först ett tråkigt skolbesked och sen en sjuhelsikes vecka med inlämningar, grupparbeten och annat plugg. Nu är det en vecka kvar av kursen och jag hoppas att den sista tiden resulterar i enbart godkända inlämningar och tentor... 

Oavsett vad så ska jag koppla och njuta ikväll! Ikväll ska vi nämligen till Malmö för att träffa Lina och Fischer, vi ska äta god mat och sen klockan nio har vi bokat boule :) det ska bli roligt och inte minst sagt en upplevelse, att spela boule sådär en fredagkväll. 

Men först ska jag lyssna färdigt på dagens föreläsning och plugga lite till, men sen, då knackar fredagskvällen på dörren och jag tar en paus från skolan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback