Bland tärnor och bestmans

Åh vilken helg. Jag har stängt av måstet med att skriva uppsats i några timmar denna helgen och det har varit helt fantastiskt. Jag har spenderat helgen med nära och kära och njutit varenda sekund. Igår bjöd Olle och Sofie in till bröllopsplanering med tärnor/bestmans/bestwoman och det var en härlig kväll med god mat, intressanta diskussioner och bröllopssnack. Åh det ska verkligen bli så kul med två bröllop i sommar..kärleken..den är bäst. 



Idag började jag dagen med brunch hos Johanna tillsammans med henne, Jessica och Linnea :) mums! 



Nu har jag laddat upp batterierna igen och är redo för slutspurten, 28:e maj är det inlämning och nu får det bli skriva, skriva, skriva tills det är dags för middag. På återseende. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback