Jag borde...

...så mycket just nu men orken finns riktigt. Jag borde ha skrivit mer på uppsatsen under kvällen men istället har jag legat på soffan och läst (dock har jag läst litteratur till uppsatsen!) så saken jag har gjort har visserligen koppling till uppsatsen...åh. 

Ja..jag ska inte klaga egentligen, vi ligger i fas och vi har koll på läget och vet vad vi ska skriva men jag börjar tröttna på det faktum att allt är måsten just nu. Och måsten är inte kul och tar mycket av min energi...det gäller att stå ut och verkligen göra det bästa av situationen. Känslan när uppsatsen är klar och den belöningen som väntar då väger över allt det tråkiga, så nu sätter jag fart igen! Pepp, pepp, pepp. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback