Fredag

Ni vet vad det är för dag idag? Det är fredag och en fantastisk helg knackar på dörren. 

Ikväll blir det middag och bio, det är dags för sista filmen om Hungerspelen. Alltså denna historia..så bra! Böckerna slår filmerna med hästlängder men filmatiseringen får helt klart godkänd och jag ser fram mot kvällens film. 

I övrigt bjuder helgen på julmarknad, åh det är äntligen dags. Julmarknaden på Gamla Kassan är startskottet för mig, på söndag kommer julkänslan och traditionellt köper jag glögg, bröd och annat smaskigt på marknaden och sen är det igång. Ett stort plus för i år är ju faktiskt det faktum att jag ska till Berlin...vet ni vad Berlin är känt för under november och december? JULMARKNADER! Waaaaowwow! En riktig tysk julmarknad väntar alltså, återkommer med recension. 

Nu ska jag kicka igång dagen, frukost och sen några timmar på biblioteket innan jag tar helg. Trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback