Taggad!

Tidig morgon...klockan ringde 06.00! Upp oh hoppa, det var nämligen dags för årets upplaga av Härslöv IKs gåsaboll. Se bara så taggad! Dagen var skitkul, tills dess att vi förlorade finalen...surt sa räven. Nåja. Jag är inte bitter...kanske lite. Hur som helst grattis till vinnarna 😊 


Direkt efter gåsabollen så blev det en snabb dusch (ja Li, håret också!) innan jag körde iväg på treårskalas till världens bästa och finaste Novalie. Min lilla favorittjej. Hon fick en cykel av sin farmor som utan tvekan blev kalasets höjdpunkt. 


Nu, har jag äntligen landat i soffan för en liten stund. Ska alldeles snart iväg igen för att möta upp några fina vänner för mat och kanske ett glas vin eller två, trevlig lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback