Helgen!



Fredagen spenderades hemma, i myskläder och med god mat tillsammans med Jonas. Veckan tog ut sin rätt och det blev en tidig kväll i säng följt av många härliga sovtimmar. Lördagsmorgonen präglades av träning, cirkelgym, och jag gillar det! Det var första gången jag testade det men det blir nog fler gånger 😊 sen blev det kaffe och fika tillsammans med Johanna  innan jag styrde röra faran mot idrottshallen där världens bästa Kajsa tävlade i crossfit. Så jäkla grym! Jag är mäkta imponerad av de tävlande och hur de presterar, fantastiskt. Mest imponerad av Kajsa såklart 😊




Sen blev det fest! Tjejerna var här innan och drack lite goda drinkar och hade samtal kring allt mellan himmel och jord, sen styrde vi mot Härslövs IK 70-årsfest. God mat, dricka, prisutdelning och en hel del dans, en härlig lördag helt enkelt som resulterar i en dag på soffan med gott samvete. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback