Lördag

Halloj!
Det har ekat tomt här några dagar. Vi har en del saker för oss så tiden finns inte riktigt till annat. Det är också de sista dagarna för mig i Helsingborg och det blir långa jobbdagar så jag kan lämna över på ett snyggt sätt. Det är jobbigare än vad jag trodde att säga hejdå till mina klienter, senast i torsdags fick jag en hjärtlig kram och ett "jag kommer sakna dig, tack för du hjälpt mig". Det är vid såna tillfällen som jag känner att jag valt rätt. Att finnas där för människor, oavsett situation och omständigheter och i torsdags fick jag se vad allt slit kan resultera i. Underbart. 


Idag inledde jag dagen med långfrukost innan jag begav mig ner på stan för att möta upp mamma, sedan blev det fix hemma och förberedelser inför morgondagens brunch och sen en kväll i fina vänners sällskap. Där har ni min lördag och det är en lördag helt i min smak. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback