Eländes elände

Jag ligger nerbäddad sedan igår vid 13.00 tiden. Morgon började med halsont och under förmiddagen blev det bara värre och värre, och nu? Ännu värre skulle jag vilja påstå. 
Kroppen ömmar, jag svettas, jag fryser, det känns som jag har en boll i halsen varje gång jag sväljer och hur jag än ligger i sängen så gör kroppen ont. Jag försöker sova men kommer inte till ro på grund av den ömmande känslan i kroppen. Jag dricker te, vatten, nyponsoppa och jag har fått i mig lite varm gulaschsoppa. 




Malte är som vanligt världens mysigaste  och tar hand om sällskapsbiten när jag ligger nerbäddad. Jonas håller sig undan och har en flaska med handsprit nära till hands hela tiden. 


Om jag ska hitta något positivt med det här (som den optimism jag är...) så är jag otroligt glad att den här skiten kom denna helgen och inte nästa. Nu ska jag bara försöka läsa genom två rapporter och öva in min presentation tills på tisdag, tur det är två hela dagar kvar tills dess. 

Positivt tänkande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback