Examensfest


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja... Jag är så otroligt nöjd med min helg och jag är så tacksam över alla de fantastiska människor som jag har omkring mig. Festen i lördags blev jättelyckad och jag tror alla var nöjda och hade en härlig kväll, inklusive mig själv. God mat, god dricka, fina vänner och ännu finare presenter, och presenterna var verkligen mitt i prick. 




Igår sparkade jag igång det nya livet, arbetslivet. Jag är på plats på min arbetsplats och det känns bra! Det är skönt att vara på plats 100% och bara ha ett fokus istället för två. Och känslan när jag kommer hem...känslan av ledighet. Läsa tidningar, träna, träffa vänner, laga mat i lugn och ro, läsa skönlitteratur, ta promenader och bara vara, det är ju helt fantastiskt. Jag njuter! 

Kommentarer
Postat av: Li

Ja det var verkligen en störtbra examensfest! Hade dansvärk dagen efter. 😖 Ska sluta köra aerobicsdans.. 😂😂

Svar: Men dansvärk är väl fantastiskt?? Tack för all dans förresten, dig kan man lita på!😃😘 en, två, tre, fyyyr och så om igen!
Johanna

2016-01-19 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback