Vemodigt? Spännande? Nervöst?

Det är blandade känslor idag. Idag var min sista dag på länge på jobbet och jag vet inte riktigt vart mina känslor befinner sig. Det har varit så mycket på sistone att jag knappt hängt med. Nu ska jag alltså vara hemma...i vårt hus. Tanken på att pyssla och förbereda, sova, äta gott och ha det allmänt bra är ju helt fantastisk, men jag kommer sakna jobbet. Klienterna och kollegorna. Under tiden jag har lärt upp min vikarie så har jag liksom fått en nytändning till jobbet. Jag har insett hur mycket jag själv lärt mig under ett år och hur mycket jag trivs med jobbet i sig. Så på så sätt känns det märkligt att släppa den kontrollen men samtidigt är det en härlig känsla att lämna en arbetsplats där man trivs och har fantastiska kollegor. Det bådar i alla fall väl inför återkomsten, som dock dröjer 😊  


Nu ska jag njuta av allt annat som vi har framför oss!


Kommentarer
Postat av: Li

Kommer sakna dig otroligt mycket! 😭😭Men ses desto mer på fritiden nu 😃

Svar: Åh Li! Det känns tokigt! Men ja, vi lär ses desto mer ändå, tur är väl det😊😊
Johanna

2017-06-21 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback