Grr


Sånt här är jobbigt!
Man stressar till jobb för att man vet att man är liiiite sen. Lite sådär lagom sen. Instruktören kanske står och väntar osv. Var tuvngen att göra ett ärende i stan innan jobb, därav den liiilla försening. Parkerar utanför hallen och märker att där inte är en endast kotte i närheten. Var fan är alla? Jag öppnar, startar datorn och märker att det endast ska serveras frukost (frallor, te, kaffe) kl 11.00. Jag andas ut lite och känner eftersvettningarna komma (lite överdriv maybe, men ändå) Känner mig ganska stolt att jag hann utan några som helst problem, men nu är det stora frågan,
var fan är kunderna?
Jag stressade hit och möter vadå? Ingen.
Nu är de tjugo minuter sena och jag skymtar ingen på låånga vägar.

Aja,  i vilket fall som helst, jag är här. De andra kommer väl, hoppas jag :)

Och så givetvis, vi hann utföra vårt ärende i stan, nämligen att köpa en tv. Så nu har vi en underbar och skinande Panasonic 42"s tv som väntar på oss den 30:e maj, lycka!

image277

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg tv

Postat av: Natalie B

aah sånt är så typisk, men ändå skönt - när det inte ens märkts att man är sen.

2008-05-17 @ 11:28:29
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Svar till Sanna

tackar så mycket :)

2008-05-17 @ 13:41:08
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Svar till Natalie B

Hah, det är så sant så :) Det dåliga samvete är som bortblåst ;) haha.

2008-05-17 @ 13:41:37
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback