Lördag

Mörker, tända ljus, filtar och Jonas är vad som präglar min kväll. Vi har bara tagit det lugnt och lagat mat sedan vi kom hem från den lilla roadtripen. Idag spelade nämligen Härslöv sin första kvalmatch mot Vankiva, fyra kilometer norr om Hässleholm. Givetvis satt jag och Johanna på läktaren i Vankiva och hejade på Härslöv. 1-1 är ett helt ok resultat, nu håller vi tummarna för returmatchen på Aspavallen nästa lördag.

För övrigt vill jag bara säga att jag håller med Paulina i
hennes inlägg, jag saknar tjejerna otroligt mycket och ibland fullkomligt suger det att vi är på så spridda platser. Fast när vi väl ses är det fantastiskt kul, och jag hoppas verkligen vi kan ses snart, inom en snar framtid. En ordentlig dos av ert sällskap är efterlängtat.
Nej.. nu kallar sängen, verkar dock som jag får somna själv, då Jonas har jouren, och nu ringde telefonen.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: Lilla K

JAG SAKNAR DIG FISEN! Blir helt underbart att kunna ses som vanligt om mindre æn 4 dagar :) :) :)! Ælskar dig verkligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback