Palma Aquarium!





en dag på Palma Aquarium! det är något jag kan rekommendera faktiskt, det var riktigt häftigt, har massa fler bilder, men tusan det tar tid och jag har ungefär bara 4 minuter på mig att skriva vad som har hänt de senaste dagarna här i det underbara livet på Mallis! tjohoo.
Idag har det faktiskt och regna, och fy satan vad underbart!! Jag har verkligen saknat regn och jag ber om ursäkt till er hemma i Sverige som nästan kräker när jag säger regn, regn, regn, mohaha. Men jag har saknat det, förlåt. det luktar så underbart!
idag älskar jag helt enkelt regn!

Annars var akvariet helt fantastiskt, verkligen riktigt fint, massa fiskar och hajar, och precis som Jonas skrev också, vi hittade NEMO! han var inte försvunnen, han tog till och med en liten tupplur i korallen, vet inte om ni ser det på bilden, men det gör han i alla fall ! ;)

Imorgon kommer första besökaren, Linda, hon är mycket välkommen! :)

Regniga hälsningar...

Kommentarer
Postat av: mamma

det är underbara bilder. Förstår att det var kul att se. regn gillar inte vi men den senaste veckan har det varit kanonväder.
Men du har ju inte haft en droppe regn sedan du kom ner i juni så jag förstår att det kan kännas skönt.

2007-08-09 @ 10:49:16
Postat av: Ingrid

De e kankse nåt vi ska åka och kolla då. Fiiiiiiiiiina bilder lilla DU......

2007-08-09 @ 11:10:36
Postat av: Anonym

Vad har jonas för blogg?

2007-08-09 @ 23:16:10
Postat av: Jojo

vet inte vem anonym ar men.. kan ju inte vara nagon kriminell person eller sa. jonasrudolfsson.blogg.se ,:)

2007-08-10 @ 08:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback