Mandybandyboll



idag sitter jag med glädje och inväntar lunchen, visserligen brukar jag göra det varenda dag. hungern smyger fram mer och mer och klockan 12.00 är jag alltid väldigt hungrig och idag är inget undantag. Idag ska jag äta en smaskig lunch på RakThai(?) tillsammans med the one and only Amanda Ida Mari Lövström, eller mandybandyboll, det spelar ingen roll vad ni kallar henne :) det ska bli riktigt gott.

Annars ikväll är det jobb och åter jobb, såklart på Curla all night long, till ca 22.30, puh, men jag får ju trots allt en liten sovmorgon då, eftersom jag är så duktig och jobbar 6 timmar utöver mina 7 jobb timmar, visst är jag duktig? hahha. men när ska jag hinna träffa Luna? nawh lilla Luna, hon är verkligen världens sötaste och jag har fastnat hårt för henne, kanske alldeles för hårt..
kanske kan bli en mysig sovmorgon tillsammans med jonas, det håller jag tummarna för!

image73




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback