mentor



igår kväll fick jag min första riktiga mentor, man kan inte räkna britt som en mentor eftersom hon var inte så pratglad av sig med alla sina fobier, det var inte dit jag ville komma, men igår, då fick jag en riktig mentor. Det känns faktiskt jävligt bra, vi satt och pratade länge och jag kände verkligen hur ivrig jag blev desto mer vi pratade om saker. Så nu har jag bestämt mig!
och när jag behöver minsta hjälp eller bara vill "bolla idéer" då ska jag ringa, eller ta en promenad till min mentor :) tusen tack !

image61

Kommentarer
Postat av: Cassandra

nej men hellre britt än marie :P

Postat av: Dannis

hellre willy än britt
:D

2007-12-31 @ 11:15:57
Postat av: Anonym

nej dannis för faaan!

2008-01-01 @ 13:44:41
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback