pepparkakor och kaffe


fredagens frukost bestod precis som rubriken säger av kaffe och pepparkakor, yummie! idag är fredag och som många gånger förr, inte vilken fredag som helst, utan fredagen innan julafton! :) ohh julafton, i love it! och vem gör inte det egentligen ? julafton är bara så..jag vet inte, UNDERBART!
jag har bestämt mig för att inte vara butter över vissa saker längre, det hjälper inte längden ändå, jag får helt enkelt tänka positivt och försöka göra någoting åt det, så ligger det till!
image35
igår var det som sagt julfest här på Shipbrokers' och det var faktiskt väldans så trevligt! eftersom vi jobbar som vanligt idag, så begav vi ungdomar oss hem fram mot 21.00 redan, man måste ju vara utvilad så chefen blir nöjd! :) känns dock lite meningslöst att sitta här, det har inte ringt en enda gång sedan vi kom hit och jag tror inte det blir många samtal heller...

på lunchen ska vi bege oss mot Subway och trycka i oss varsin Sub of the Day, tonfisk! även det, yummie! blir även en tur inom synsam, behöver linsvätska och kanske ett stopp på Gina Tricot för inhandling av en lite för tidigt julklapp till mig själv, det förtjänar jag...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är bra! Man ska tänka positivt :)
Åhh Subway.. Jag är hungrig nu!

Postat av: Annika

Mumsig frukost!

2007-12-21 @ 13:22:56
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: Jojo

mycket mumsig, det är svårslaget.

2007-12-21 @ 13:30:30
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback