bästa syster

vi, jag, liziz, jonas och emelie satt i bilen på väg hem från Väla, och jag ser liziz sitta och fundera över något... jag frågar vad hon tänker på, hon svarar fattigdom..
jaha tänkte jag, det var ju bra, vad tänker du på frågade jag?
hon svarade:
- om alla människor i världen lägger 1 krona, sen delar man det på alla i världen, då finns det ju ingen fattigdom? eller hur?

jag, jonas och emelie bara satt tysta och tänkte, vafan menar hon?!

jag svarade, att det blir ju samma sak, man får tillbaka sin krona man skänkt?

liziz
- jaa just det, så är det ju...
OCH VÄNTA DET KOMMER MER!
liziz fortsätter:
-men om alla lägger varsin 10;a då?!


hahAHahahAHahaha...


Kommentarer
Postat av: Liziz

Ja Jo detta Är sant, Men ja hade en terori, Men den kom Bara ut Fel!

2007-01-03 @ 15:00:21
Postat av: Faruschka

HAHAHAHHAHHAHAHAHAH FAAN DU MÅSTE HA VÄRLDENS SÖTASTE SYSTER. Kommentaren var ju klockren.

2007-01-06 @ 22:55:37
Postat av: Faruschka

HAHAHAHHAHHAHAHAHAH FAAN DU MÅSTE HA VÄRLDENS SÖTASTE SYSTER. Kommentaren var ju klockren.

2007-01-06 @ 22:55:37
Postat av: Anonym

haha liziz.. där satt den :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback