middag och kärlek

det började i nian.. och har fortsatt till idag.. och det kommer att fortsätta
minst 70 år framåt!
jag och jompe hade tre år igår och som alltid var det mysigt.
jompe tänkte överraska mig med middag och sånt där mysigt hemma hos hans syster, men denna vackra idé försvann tyvärr när syrran plötsligt skulle vara hemma. jag visste givetvis inget om detta så det gjorde inget, men jonas var irriterad..
så vi tog oss ner i stan och tadaaa, vi fick ett mysigt litet bord på Akropolis.
med mysigt sällskap, underbart god mat och härlig stämning blev kvällen en höjdare.
jag älskar dig och det är vi för alltid!


Kommentarer
Postat av: lina

aw, men grattis turturduvor!

Postat av: Anonym

aw, men grattis turturduvor!

2007-01-14 @ 18:46:48
Postat av: kajsa

ja grattis kära ni!

2007-01-16 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback