1/7

idag ar Juli, grattis till Juli :)

en vecka tills jompepompes fodelsedag minsann, 19 ar, snart borja pensionspara :)

annars ar det en vanlig dag pa jobbet, dock vaaldigt trakigt idag, ingenting att gora och det ar varmt och jag ar lite tung i huvudet idag.. forlat mamma och pappa,  hahah :)
det blev alltsa utgang igar med Liziz, Annika och Daphne till en kille, tror han heter Fernando? han hade i alla fall fodelsedagskalas och jag var visst med bjuden, sa okej..gratis dricka och mat! valdigt god mat maste jag saga, eller mat och mat, mackor och chips och annat smarrigt. lite utittad dock eftersom jag var den anda som at :) hahah, san ar jag, jag ar alltid hungrig och far jag inte mat, akta er!

kvallen fortsatte och jag skulle egentligen hem, men syster min fick mig att stanna ett tag, sa vi for vidare till Piccadilly, en engelsk karaoke bar som Liziz ar typ stammis pa, "Son of a preacher man, yes he was...." hon sjunger alltid den. Dar blev det nagra drinkar och till och med en sang(!) ja, gott folk, JOHANNA SJONG! hahaha, fast inte ensam kanske ska tillaggas:P Vi var fyra stycken och vi sjong Wannabe med Spice Girls,fraga mig inte varfor..jag bara gick upp(?) :)

och aterigen skulle de vidare men nu sa jag nej igen, jag maste hem och sova tankte jag for mig sjalv, nu var klockan sisadar kvart over 2och jag borjar jobba 9.. sa jag sa till Liziz, nu tar jag en taxi hem, men icke nu heller. jag blev tvingad, nej inte tvingad, jag hade skoj, att dra vidare till Apoteket och sa blev det ocksa, hahha.
men dar blev det dock bara coca cola, for nu borjade det bli for mycket.
tva timmar senare, kvart over 4  satt jag "antligen" i taxin pa vag hem. fyra timmars somn sen back to work. men nar jag vakna kandes det forvanansvart bra och jag kande varken trotthet eller alkohol, men ack, ungefar en timme senare var det inte riktigt bra, hahah. varme och bakfylla=inte bra!:) men nu borjar det ordna upp sig.
som tur ar...

25 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Farah

Gud vad du busar och har dig Johanna!

Postat av: mamma

Johanna lilla. Sjöng du ??? undrens tid är inte förbi. Skitkul. Längtar att få höra dig sjunga i augusti

2007-07-04 @ 10:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback