det ar ingen vanlig dag..

for det ar Jompas fodelsedag. hurra hurra hurra! jag star har och sjunger for mig sjalv till dig :) det skulle ni allt vilja hora va, va va?:D hora, det blir ju fel..menar ju inte "hora", en san som star pa gatan alltsa, jag menar saklart hora, lyssna ..for er som inte forstod..:)
hoppas att din dag varit underbar, aven om inte jag varit dar och pussat pa dig, vilket jag garna velat! emn snart sa..
17 dagar

igar var det  en lugn dag, slutade jobba kl 5, sen hamtade jag pizza och kopte cola efter manga om och men..men tillslut fick vi var pizza, och jag korde bil for forsta gangen pa Mallorca, och i Spanien for den delen. det var riktigt roligt..saknar mig lilla roding dar hemma, sa det var skoj att kora igen. Dock lite svarare har nere med deras jaavla regler om atervandsgrander och enkelriktat OVERALLT, funderar pa att gora en karta och rita ett stor kryss eller stopp marke att jag inte kommer nagonstans dar :)

Annars idag ska jag hem och vila, har mega huvudvark och det ar fruktansvart i denna varmen, troligtvis ar det den som orskar varken ocksa, men. men forst ska jag till lagenheten som vi ska fa den 26:e och prata med agarna och sa och komma overens med tider och sahar, sa det ar skont att antligen ha det avklarat :) sa mysigt vi kommer ha det.. och det ar bara att ringa vanner, dar ar plats, ni ar alltid valkomna pa besok...blink blink

Kommentarer
Postat av: Lina

vi kommer i september!! :)

Postat av: Farah

Haha har velat kommentera hora hur länge som helst, men alla hade tyckt jag var en barnunge i kiss och bajs åldern. Hahahahha tack !!

2007-07-08 @ 19:06:01
URL: http://farahtycker.webblogg.se
Postat av: Jojo

Lina, vem ar vi? hmm
vada kommentera hora farah?:D hahah du ar for rolig

2007-07-10 @ 11:31:35
Postat av: Ullis

Haha men Jojisen, det är ju VI !! ;)
♥Looooove You

2007-07-10 @ 15:28:19
Postat av: Jojo

hahah det ar inte latt att veta..nar kommer ni da?:) med emelie ocksa eller?
PUSSS!

2007-07-11 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback