maat!


snart ar det dags for kvallsmat, och det ska bli mumsigt.. har med mig makaroner och kottbullar, wohoo, sa svenskt det bara kan bli, och det ar till och med delikatesskottbullar(!)

fick aven tarta pa jobbet idag, av Viva Mamma, som vi kallar henne. Hon heter Eva och ar fran Norge. Hon har ingen familj, ingen man, barn, barnbarn osv, utan hon sager att vi ar hennes familj, Viva familjen, och hor och hapna.. hon ar har for 34 gangen!!!!!! och varje gang har hon varit sjalv, och hon stannar en manad vid varje besok, helt otroligt, och nar ni trodde det var over,.. sa kommer om tva ganger om aret! en gang nu i juni/juli och annu en gang i september/oktober, da aven i en manad , hahah. helt galet, men hon ar verkligen jatte gullig, hon pratar hela tiden och man kan ju inte klaga nar hon, nar man minst anar det, dyker upp med tarta och kakor, mumsfillibabba sager jag!

pratade med Antonio idag ocksa, och han ska hjalpa mig med lagenhet, och det verkar lovande faktiskt, men jag vill inte saga for mycket, for man vet aldrig vad som hander, men jag haller verkligen tummarna! :)

snuffe ruff, vi kommer sakna dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback