22/6

idag ar det inget mindre an Midsommar, aven har pa Mallis. har precis borjat jobba och jag har gjort det med gladje faktiskt, midsommar utomlands ar roligare an hemma, tycker jag just nu i alla fall, men da har jag inte pratat med nagon om vad som egentligen hander hemma.
Schemat for dagen pa Viva Sunrise ar fullspackat, och borjar redan 09.30.
egentligen gors ungefar samma sak varje dag, men hotellet ar sa klyftigt att de bara bytar namn pa det, sa har ar schemat.
09.30 Midsommar Morgon gymnastik
10.00 Midsommar ansiktsm`lning( far gul och bla flaggor i ansiktet)
11.00 Midsommarstangen ska dekoreras
12.00 Dans kring stangen.
13.00 Midsommarlunch , med svenska specialiteter.
14.00 Familjelekar i poolen
           T-shirts malning
15.00 Entertainer mot gaster tavling
16.00 Viva Cafe med svenska snapsar (!)
16.30 Bingo
19.00 Midsommar middag med svenska snapsar (!)
20.30 Mini Disco
21.30 Show time
22.30 Musik.

Sa ser dagen ungefar ut, och for mig sjalv sa far jag tyvarr inte delta i dagens aktiviter men jag ska sta i receptionen och titta ut pa alla andra, sen slutar jag 4, da ska jag traffa Dannis en stund och sen vila eftersom jag borjar 09.00 imorgon bitti, for ikvall ar det fest, med svensk mat och snaps for mig ocksa (kanske, hahah)
 ska i vilket fall som helst bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Farah

Va mysigt ni kommer ha det. Just nu så öser det ner här, riktigt riktigt tråkigt. Ingen midsommar känsla överhuvudtaget. Ni går ha de übertrevligt ikväll. Ska försöka ringa dig kära du!! Puss

Postat av: Lina

glad midsommar,jojo! idag åker jag, du måste skicka ditt nummer ju, annars får jag leta upp dig, haha! enklare om du letar upp mig dock, jag är inte lika hemma på mallis som dig ;) 0737693370.. du vet.. hör av dej! kram!

2007-06-22 @ 13:06:58
URL: http://linala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback