"på torsdag äts det ärtsoppa...

....på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagens som känns bäst.." shalala.

ja gott folk, då var det fredag och ingen vanlig fredag utan det är fira-linas födelsedag-några veckor för sent- men lika kul ändå- fredag ! sådeså! :) hoppas, eller vet att det kommer bjudas på god mat och ännu bättre sällskap, var föör länge sedan vi träffades allihopa, så det är verkligen en fredag jag ser fram emot.

Slutar om ca 10 minuter och då ska jag bege mig mot staden som faktiskt erbjuder mycket fler outfits nu tack vare H&M och Gina Tricot och försöka inhandla mig något nytt inför kvällen, jag har en reservplan men vet i tusan om jag orkar ha det på mig :) men jag brukar bestämma mig i sista sekund :) aja, egentligen orkar jag inte bry mig om vad jag har på mig men lite fin kan ju faktiskt vara kul en speciell fredag, visst?
var det bär av senare efter middagen har ingen aning, men tackar hjärtligt Ludde för att han tog min tid på jobbet så jag slapp bli avbruten mitt i middagen!!
kanske lutar pilen åt tivoli, det hade varit nice!

seee you!


Kommentarer
Postat av: paulina

Tja jojobojo!;) Vet du vad? jag är lite sugen på att få den där e-mailadressen om det är ok? Du behöver ju såklart inte skriva det här inne, man vet ju inte hur många fula gubbar det finns här inne i din lilla blogg;) Puss

Postat av: Jojo

det där med fula gubbar har jag suttit och tänk över nu..ska jag ta det som en komplimang eller vad menar du? varför skulle det finnas fula gubbar just i MIN blogg , va va va?
hmpf..:p

2007-10-22 @ 14:58:20
Postat av: paulina

hahaha jag menade inte alls så! Jag menade bara så att vi kunde vara säkra på att hennes email inte kom ut i fel händer. kanske finns här några "fula gubbar" som har siktat in sig på dig, för att dem tycker du verkar intressant. Dem drar ju sig till unga söta flickor!

2007-10-22 @ 15:29:31
URL: http://paulinawallentin.blogg.se
Postat av: Jojo

hrm, okej okej. det är ingen fara, jag antar att jag godkänner den ursäkten..
jag skickar den senare !:)

2007-10-22 @ 16:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback