För att vara måndag är jag mer pigg än vanligt

Ännu en måndag står och bankar på dörren, och jag antar att jag har släppt in den. Ganska välkomnade också faktiskt. Det känns som denna måndagen är lite skönare och mer avslappnad än vad den brukar vara. Av vilken anledning har jag ingen aning om. Har inget planerat, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig, och jag tror det är det som får mig lite avkopplad. Tänk att ha det så varje dag efter jobbet? Inget planerat över huvudtaget, gud, vilken härlig känsla. Det är den känslan som infunnit sig i min kropp den senaste veckan och som fått mig att fundera mycket, men nu är jag lika vilsen igen och antar att jag får invänta nästa omgång av dessa tankar.
Nog om det.

Gårdagen speglades av lägenheten, BoIS och middag.
Jag och min loverboy ställde klockan på 08.15 för att vara duktiga och vara i tid i lägenheten. Dock är det svårt att gå upp så tidigt en söndagmorgon, så vi låg givetvis och drog oss liiiiite. Vid 10-tiden befann vi i alla fall oss i lägenheten. Och fort gick det igår, jag, Jonas, Ingrid, Thomas och Linda var där och arbetade. Målade sovrummet, hallen, taken och monterade lite möbler, det gick verkligen undan! Skönt :)
Sen stod det givetvis fotboll på schemat, man kan inte missa en hemma match helt enkelt. Ännu en vinst av BoIS igår. Tjooohooo :)
Sen var det äntligen dags för grillningspremiär hemma hos oss. MUMS! Efter pommes frites, kotlett, fläskfilé, korv, sallad, såser och dricka var jag hel nöjd och övermätt.
Fy fanken vad det är gott med grillat, det är verkligen något speciellt med det! :)

Nu är jag åter på jobbet och ska jobba undan lite, så det blir en slapp 4 dagars vecka!!

nu, kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback