080816



Puh, galet vad mätt jag är. Kött, sås och potatis serverades det hemma hos mor och far, mums. Sen blev det även en liten efterätt bestående av vaniljglass med krossad choklad, oslagbart !
Än så länge sitter bara på balkongen, dricker sprite och gnager på lite skorpor med smak av choklad och apelsin, har ni inte smakat det, så gör det genast : )
Ska alldeles strax ringa kajan och co och höra vad de har för bus för sig i afton. Annars vet jag inte riktigt vad schemat i stan kan erbjuda. Har fått ett ganska härligt erbjudande både från Frida och kusinerna på Kingstreet, så jag får se var vinden tar mig ikväll.
Pratade med världens bästa Emelie innan också, galet vad jag saknar dig bruttan! Men det är bara åtta veckor kvar och det räknade vi ju på innan, det kommer bara säga sviiiisch, sen är du hemma och troligtvis uttråkad efter en vecka här hemma igen, haha. Men det spelar ingen roll, bara du kommer en sväng i mellan och umgås med mig :)

Nej, nu tillbaka till omvärlden, tacka gud för mobiltelefonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback