En trevlig (?) överraskning


Efter att ha fått ett sms från kära kusin Fredrika Olsson med innehållet;
"haha"
Jag börjar såklart fundera vad hon menar med det och skickar tillbaka
"vadå haha?"
Svaret som kommer tillbaka lyder;
"Haha, du lär märka det"

Jo visst märkte jag det. Denna underbara syskonskara, Tulle&Gabby hade såklart pimpat min cykel med diverse saker som de hittat i fickan(tror jag med tanke på valet av prydnadsaker).
Så jag fick en rolig överraskning när jag skulle cykla tillbaka till jobbet.
Vänta bara, en vacker dag är hämnden här, och som man säger, hämnden är ljuv.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilka underbara kusiner du har!

2008-12-16 @ 16:08:40
Postat av: Tanja

hahaha,pakethållaren va heet ..

Postat av: Anonym

fy fan vad vi är bra. för vi är bäst i världens för vi är bäst i världens & vi är jävligt bra.

2008-12-16 @ 19:08:37
Postat av: paulina

Haha tampongen där bak!

2008-12-17 @ 14:13:53
URL: http://paulinawallentin.blogg.se/
Postat av: Jag;

ja, visst blev det fint? :)

världens bästa kusiner, helt klart!

tampongen är pricken över i:et

2008-12-17 @ 14:31:54
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback