Snabba fötter

Japp, då var det söndag och mamma är snart i luften. Hon hittade en tur/retur resa till Mallis för 799:-, förstår ni? 799:-? Herregud, det är billigare än att ta taxi fram och tillbaka till Helsingborg, helt crazy.
Ska snart eller rättare sagt NU hoppa in i duschen för att sen bege mig mot fina och härliga(?) Center Syd, där jag måste lämna in min älskling på lagning. Inte Jonas då såklart, hahah, det hade varit något. Nej men givetvis menar jag min mobil..hoppas det går fort. Jag har liksom en connection med den, så vill ha den tillbaka så fort det bara går :)

Gårdagen var också nice, blev lite över förväntan minsann. Började hos Frida som hade 2o-års fest/kalas och sen bar det av mot älskade Landskrona stad. Där hittade man många igenkänliga ansikte, kajan, lina, malle, anna, emelie, ullis, tulle och jaa.. hela köret, så jag är nöjd med min lördag.
Shit, nu måste jag in i duschen, Mr Olle hämtar mig 12.00, så det är snabba fötter som gäller nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback