Burger King eller Max, hamburgerställe båda två


Gårdagen spenderades tillsammans med Jonas på Center Syd. Eftersom det är rea och grejer så bestämde vi oss för att köra och kolla efter lite köksprylar som vi behöver (kaffekokare, visp osv), men tyvärr hade vi inte turen med oss för dagen eftersom vi inte hittade någon ok till ok pris, så det får vänta :)

Väl inne på "vanliga" center syd, alltså inte elgiganten, siba och de andra så kom dock turen till oss och vi inhandlade lite smått och gott till oss själva på rean. Jag gillar verkligen rea!
Hittade en kjol (hör och häpna, med rosa på/i !) en klänning, ett par skor och två tröjor, så jag är hel nöjd. Jonas hittade tre tröjor också, så vi var båda helnöjda.
Tyvärr förlorade jag ett vad mot Jonas. Han påstod att Burger King ligger vid Center Syd och jag sa "nej, det är Max som ligger där". Han stod på sig och vi skakade hand på att den som hade fel ska diska i en vecka, sagt och gjort.
Där körde vi, och Jonas sa "kör vänster, höger osv" och plötsligt ligger j*vla Burger King mitt framför oss, och därmed förlorade jag vadet, skit!
Körde den mysiga vägen hem (alltså gamla vägen) och väl hemma kröp jag ner direkt (efter att ha plockat undan, diskat m.m) i sängen tillsammans med en kopp te och avnjöt detta till tv4 nyheterna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

max finns också på center syd vid bauhaus

2008-07-02 @ 10:36:18
Postat av: Jojo

jo jag vet, jag trodde det var det han tänkte på, en burger king fanns också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback