Var är boxen? Där är boxen!


Har ni hört den låten? Dem spelar den hela tiden på Mix Megapol! Den verkar ju hel skön, en viss Dj Tune feat Orremannen(?) som gjort den. Bag in da box heter den visst. Det är den första låt jag ska försöka hitta under eftermiddagen. Den bör ju finnas någonstans, youtube är nog största möjligheten.

Jaha, torsdag idag. Fina Emelies studentdag! Helt otroligt vad tiden går fort. Känner mig fruktansvärt gammal när man sitter här på kontoret och tänker sig tillbaka nästan ett helt år. Tiden går galet fort! Hoppas i alla fall hon får en helt underbar dag med fest, vänner och glatt humör :) Jag får ju faktiskt träffa henne senare, då man såklart (hehe) är hem bjuden till henne.
Annars är det snart lunch och jag har lite ärende jag måste fixa, så det ser svårt ut med mat för min del, men jag får nog handla någon sallad eller något någonstans. Jag måste i alla fall hem och hämta ett papper jag glömde imorse, så jag kanske hinner äta något hemma? Det hade ju faktiskt funkat. Äh, time will tell.

Kommentarer
Postat av: Me

http://www.mediafire.com/?akbsmc9cl2d



Bag in da box

2008-06-05 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback