Förlåt mamma....

....att jag är ute så sent, men jag fick följe hem den liiiiiiiiiiiiiiiiiilla biten hem :) hahah.
Nej, kvällen blev en succé,dock med några missöden, men jag tror och hoppas att allting löste sig. Annars vet vi allting, räkna med det!
Ja, kvällen spenderades med glasögonen i högsta hugg, men tillslut tog jag av mig dem, då hampe godkände att han gick bakom mig hela tiden, så någon visste var jag var, haha. Så det fungerade perfekt.
Nu är jag hemkommen. Dad ligger och snarkar i rummet sidan om och jag..jag sitter just nu och trycker i min marabou nonstop(VÄRLDENS GODASTE CHOKLAD) tillsammans med ett glas cola. Vad passar just bättre än detta efter en hot dog på pölsemannen, nej, jag säger å det., vilket fetto. Men för övrigt gillar vi TT !!

Kommentarer
Postat av: Farah!

Bara du hade kul så spelar de ingen roll när du kommer hem ;)

2008-03-01 @ 11:29:38
Postat av: Anonym

bra inställning Farah, det gillar jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback