Hm


Igår vid elva tiden kom jag på att jag ännu en gång hade glömt att göra min läxa som jag fått i aktiekursen. Tror ni jag har kommit ihåg det idag? Nej.
Jag öppnade boken nu och kollade vad som skulle göras, men det är första gången på hela kursen som jag faktiskt inte förstår vad jag ska göra. Jag hittar ingenting på de sidor som vi fått nämnda och jag vet inte ens vad det är jag ska leta efter..inte bra. Men vår lilla lärare är så snäll och trevlig att jag/vi brukar slippa undan så att vi går igenom läxan tillsammans istället. :)

På lunchen var jag, Jonas och Thomas och tittade på en lägenhet, men vi var alla tre överens tillslut att där var alldeles för mycket att göra i den. Den var från medeltiden och det krävdes mycket jobb och mycket pengar för att få den att så någorlunda ut, så det fick bli ett nej. Man måste ha tålamod gott folk, tålamod. Imorgon är det dags för nästa visning, även denna behövs renoveras, men kanske inte så mycket? Det får vi se när vi kommer dit.
Nu är det dags för kaffe och sen är "nästan" dags att gå hem. Ska ringa världens bästa pappi innan jag kommer hem och fråga om han vill hjälpa mig bära upp mitt bord jag inhandlade igår, det tycker jag att jag är värd :)

Kommentarer
Postat av: paulina

aah lätt gött med lunch, men jag kan tyvärr inte. Har ju en skola att sköta :S Tack ändå!

Postat av: Jojo

jag tänkte du hade håla eller något ju.. :(

2008-03-25 @ 22:38:30
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Farah

Jag hade ju tenta sen var jag tvungen att hålla å med grupparbete efteråt, igår var hemskt, jag ringer upp dig om en timme!! PUSS

2008-03-26 @ 08:30:39
URL: http://farahtycker.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback