Tillbaka efter lunch

Vilket härligt väder!image117
Jag tog mig friheten att gå en promenad på lunchen och det var riktigt skönt. Sådär härligt iskallt med lite ljumma strålar från solen, mm. Handlade en baguette och satte mig på torget och åt, innan jag började promenera igen. Det är nog något jag ska göra fler gånger, japp.
Idag sitter jag i receptionen för lilla Mona är sjuk, så tiden går ganska fort då, om det ringer något. RING! :) haha.
Tre och en halv timme kvar på jobb, det går väl fort? Jo det gör det.
Nej, jag ska väl fortsätta. Ikväll är det fika som sagt och det ser jag fram mot,
så tiden får gärna gå liiite fortare trots allt.
image118Förresten, när jag handlade baguetten fick jag en negeboll (eller som man kanske måste säga, chokladboll eller delicatboll) på köpet! Slå det va, vilket fynd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback