Det är kanske bara jag


Som tycker att det är väldigt otajmat just nu på
www.aftonbladet.se . Deras största och extra nyhet är om jordskalvet som ägt rum i Kina. Som för övrigt mätte 7,5 på richtersskalan, och det är vääääldigt högt om jag inte har fel? Det är ju hemskt.
Men det jag inte förstår är,  varför ska man kunna chatta med en vanlig kinesisk familj 13.30? Är det något som verkligen är av intresse just nu? Vill man läsa om deras ettbarnspoliktik (som är idiotiskt om jag får säga vad jag vill, och det får jag, eftersom det är min blogg)  när folk flyr landet och försöker rädda sig själva och deras familjer?
Det var väl planerat sedan tidigare att chatten skulle publiceras, men man kan väl ändra eller ta bort det just nu? Vem vill chatta med den kinesiska familjen man vet att det är helt kaotisk nere i landet?

 Det kommer ju säkerligen inte bli frågor om ettbarnspolitiken i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback