I like to move it, move it.


Underbara lördag!

Nu har jag precis placerat mig i soffläge. Har varit ute på vift hela dagen.
Sov länge och låg och mös med Jonas och Luna en stund, innan vi gjorde oss i ordning.
Vi började dagen på bästa möjliga sätt hemma hos Thomas och Ingrid där vi åt en smaskig frukost (frukost för oss och middag för dem) med massa goda bullar, pålägg och kaffe/varm oboy.
Sen var det dags för däckbyte, och äntligen efter Mr Handyman Jonas bytat hjul så kör jag laglig inför vintern, perfekt!
Ett plus är också att min bil aldrig varit renare, eftersom jag dammsög, damma och gjorde bilen finare än finast, så fan ta moder natur om det börjar regna nu:p, haha.
Klockan fem befann jag och pappa oss hemma hos världens bästa farmor för att avnjuta henne underbara(!) kalops, och till efterrätt bjöds det på äpplekaka, åh så gott.
Nej, så nu har jag precis kommit innanför dörren och placerat mig i soffläge, och det planerar jag att sitta i ett tag framöver. Linus kommer kanske och hälsar på och hittar på något skoj, annars tror jag att jag fastnar här ganska lätt, i alla fall fram till 20.00 eftersom Madagaskar går på 5:an. Hur rolig är inte den?! WoohOoo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback